Copyright 2018 - All Rights Reserved - SC ISPCF SA

Proiect: Reabilitarea liniei de cale ferata Bucuresti – Constanta, km 1+000 – km 225+000, componenta a Coridorului IV PAN-EUROPEAN pentru circulatia trenurilor cu viteze maxime de 160 km/h 



Apasati aici pentru detalii.


Obiectivul principal urmarit in cadrul acestor proiecte a fost cel de modernizare a statiilor de cale ferata pentru aducerea acestora la cerintele standardelor europene, prin imbunatatirea serviciilor pentru calatori, inclusiv adaptarea la normele privind persoanele cu mobilitate redusa. In scopul unei bune functionari a serviciilor statiilor s-a impus o redistribuire si redimensionare a spatiilor existente si o separare a spatiilor comerciale fata de spatiile destinate exploatarii feroviare.

ISPCF SA a realizat proiectele si documentatiile necesare modernizarii unor statii importante de cale ferata din Romania:
  • Studii de fezabilitate
  • Expertize tehnice
  • Studii topografice
  • Studii geotehnice
  • Documentatii autorizatii construire
  • Documentatii avize si acorduri
  • Proiect tehnic
  • Detalii de executie
  • Asistenta tehnica pe durata executiei
In scopul unei bune functionari a serviciilor statiilor s-a impus o redistribuire si redimensionare a spatiilor existente si o separare a spatiilor comerciale fata de spatiile destinate exploatarii feroviare.
Principalele lucrari proiectate au fost:
  • Cladire calatori
    • Se refac finisajele interioare si exterioare, se realizeaza anveloparea termoizolanta a cladirilor
    • Se consolideaza structurile de rezistenta ale cladirilor
    • Instalatii electrice si grup electrogen noi
    • Instalatie de paratrasnet si legare la pamant
    • Sistem de detectie si alarmare la incendiu
    • Sistem de cablare structurata
    • Instalatii sanitare si instalatii interioare de stins incendiu noi
    • Instalatii de Incalzire si climatizare noi
  • Peroane
    • Peroanele la linia 1 si peroanele intermediare se refac in totalitate, se suprainalta la cota +0,55m pentru un acces facil al calatorilor la tren
    • Toate peroanele au copertine noi, cu structura metalica
    • S-au prevazut tunele pietonale pentru accesul calatorilor in siguranta la peroanele intermediare
  • Linii cale ferata
    • Se reface suprastructura liniilor de cale ferata pe lungimea peroanelor proiectate
    • Se reface terasamentul caii ferate pe lungimea peroanelor proiectate si colectarea si evacuarea apelor meteorice de pe platforma caii ferate
  • Linia de contact, instalatii centralizare feroviara si telecomunicatii feroviare
    • Inlocuirea liniei de contact aferente liniilor refacute dupa caz
    • Modificarea instalatiilor de semnalizare feroviara
    • Instalatii de telecomunicatii feroviare noi
    • Retea de cabluri telefonice noua
    • Instalatie de supraveghere video